Aktualitet

Jahti luksoz nuk u lejua të ankorohej në Durrës, Auron Tare: U bë nga Mihalët e institucioneve shqiptare

VIDEO
  • Ndreu: Ke gënjyer, ti do të bësh ligjin dhe u bën presione institucioneve
  • Jahti 88 metra i gjatë, “Maltese Falcon” mbërriti mesnatën e së enjtes në ujërat përballë portit të Durrësit duke pritur zbardhjen e ditës për t’u ankoruar me qëllim furnizimin me karburant si edhe ushqime, por nuk u lejua.
    Featured image of article: Jahti luksoz nuk u lejua të ankorohej në Durrës, Auron Tare: U bë nga Mihalët e institucioneve shqiptare Përplasja në Portin e Durrësit

    TIRANË- Një jaht luksoz ka kërkuar pak ditë më parë që qëndronte në Portin e Durrësit, por nuk është lejuar nga autoritetet. Jahti, “Maltese Falcon” që vizitoi sot Shqipërinë është një nga më të famshmit në botë për madhësinë, luksin, por edhe profilin e tij. Jahti 88 metra i gjatë, “Maltese Falcon” mbërriti mesnatën e së enjtes në ujërat përballë portit të Durrësit duke pritur zbardhjen e ditës për t’u ankoruar me qëllim furnizimin me karburant si edhe ushqime, por nuk u lejua.

    Për këtë ka reaguar dhe ish-drejtori i Agjencisë Kombëtare të Turizmit, Auron Tare. Në një reagim në Facebook, Tare shprehet se “’Mihali i Kapitenerise Shqiptare’ ne kete rast Paulin Ndreu me ane te Mihaleve qe ka nen urdhera “e rrahu” gjithe diten  Kapitenin dhe ekuipazhin e kesaj anije per ta larguar nga Porti.  Duke e kercenuar me burg dhe plot fjale fyese”. Sipas arkeologut, Ndreu dhe Ministrja që përfaqëson kanë nxjerre një urdher se jahtet duhen të largohen se pengojne anijet e mallrave. 

    REAGIMI I PLOTË

    Mihali i Qeparoi u be i famshem se ne  restorantin e tij tentoi te rrihte nja dy shqiptare dhe tre spanjolle se nuk i paguan peshqit e skuqur.  U tund vendi  nga ky turp i Mihalit.  Ministri i Turizmit me lule ne dore  kerkoi falje ne cdo television per kete turp qe ju be turizmit shqiptar.  U be si u be dhe skandali I MIhalit u mbyll me pak PR dhe shume debate. Por fundi i fundit Mihali ishte nje person privat i cili ne nje fare menyre me aktin e dhunshem tregoi se sa  problematik eshte turizmi tek ne. Asgje me shume.  Nderkohe dje ca “MIhale” te tjere   me uniforme shteterore turperojne jo veten e tyre por shtetin qe i ka vendosur ta perfaqesojne.

    Për më shumë bëhu pjesë e grupit më viral në Facebook, Dosja.al

    Rasti i nje prej anijeve me te famshme ne bote “Malteze Falcone”  e cila erdhi ne Portin e Durresit per te bere furnizime ne kete kohe te mbrapshte  tregon fytyren e “Mihaleve” te Institucioneve tona.   Anija e famshme  e cila kerkoi leje sipas rregullave per tu future ne Port per tu furnizuar per arsye te situates qe dihet nuk u furnizua dot  diten qe erdhi. Dhe sipas rregullit kerkoi leje per te qendrua fund- javen ne Port deri te henen qe hapen perseri zyrat e shtetit shqiptar. Autoriteti Portual sipas rregullit i dha leje por “Mihali I Kapitenerise Shqiptare”  ne kete rast  Paulin Ndreu  me ane te Mihaleve qe ka nen urdhera “e rrahu” gjithe diten  Kapitenin dhe ekuipazhin e kesaj anije per ta larguar nga Porti.  Duke e kercenuar me burg dhe plot fjale fyese.  Po perse do pyese ndokush?   Sepse Zoti Ndreu dhe Ministrja qe perfaqeson kane nxjerre nje urdher (po ate dite qe erdhi anija)  se jahtet duhen te largohen se pengojne anijet e mallrave. Nderkohe Porti Detar ju jep leje per te qendruar, Kapiteneria  I perze nga Porti me nje gjuhe rrugacesh dhe arrogance tipike per vulgun shqiptar.

    Fatkeqesisht “Mihalet”  nuk e kuptojne se do te kete Jete edhe pas kesaj kohe te mbrapshte ku perseri do te kerkojme te na vijne turiste, do te kerkojme artikuj positive ne mediat e huaja per mikpritjen dhe traditat shqiptare e brockulla te tilla. Industria e jahteve eshte maja e turizmit boteror dhe perseri  do te kerkojme te na vizitojne anije  elitare. Per te gjitha  keto arsye ne kohe te veshtira duhet te ndihmojme  sa mundemi kete industri.  Nuk duhem te leme “Mihalet” te na perfaqesojne, perndryshe  asnje buqete me Lule e Ministres qe kontrollon “MIhalet” nuk do te na bente derman.

    (A.B. Dosja.al)

    2 Komente në “Jahti luksoz nuk u lejua të ankorohej në Durrës, Auron Tare: U bë nga Mihalët e institucioneve shqiptare

    1. injoranca dhe llumi kane fituare ne kete vende dhe do shume dhe ndofta me keqardhje thene nuk behen nuk vjene demokracia ne kete vende me keta minje haleshe qe kane zaptu administarten

    2. Bazuar ne ato qe ka publikuar vete Z.Auron Tare, ne komentet e ndryshme te lexueseve, lidhur me jahtin "Maltese Falcon", dhe nisur nga fakti qe kam njohuri dhe eksperienca te gjata per ligjet dhe praktiken detare, po jap edhe une opinionin tim per ceshtjen qe po diskutohet kaq shume kohet e fundit.
      Me duket se gabimi, per ate qe ka ndodhur, qendron ne veprimet e vete z.Auron Tare sepse :
      – Jahti ne fjale ka ardhur sipas njoftimit qe agjensia detare e Z.Auron Tare i ka paraqitur/dorzuar Kapitenerise Portit Durres. Sipas ketij njoftimi qellimi i ardhjes jahtit ishte per tu furnizuar me ushqime dhe karburant.
      – Jahti, me lejen e kapitenerise portit eshte akostuar ne kalaten e portit Durres ne paraditen e dates 03.04.2020 dhe pas marrjes se praktikes se lire, gjate gjithe dites, te kesaj date, nuk ka kryer asnje lloj nga furnizimet e pretenduara. Per te bere furnizimet, jahtit i duhej nje kohe e nevojshme, por jo me teper se 1 (nje) dite maksimumi edhe sikur te mos kishte asnje rezerve ne depot e tij. Meqenese data 4 Mars i binte e shtune agjenti detar i anijes, ne koordinim edhe me kapitenin e saj, kane kerkuar nga Porti qe furnizimi te shtyhej per diten e hene, pasi te shtunen dhe te dielen Porti nuk punon.
      – Sic shikohet, deri ne kete moment, nuk eshte kryer asnje veprim nga kapiteneria e portit qe te pengoje furnizimin e jahtit. Madje, jahtit i eshte dhene leje nga kapiteneria te futet ne port pikerisht per te realizuar qellimin per te cilin kishte ardhur, furnizimin me ushqime dhe karburant.
      – Per te qendruar deri diten e hene ne kalate jahti ka marre "leje" nga Autoriteti Portual (thene ndryshe per tu kuptuar, leje nga Porti) por nuk ka marre leje nga Kapiteneria e Portit, organi i vetem shteteror i ngarkuar nga ligja per te aprovuar nje kerkese te tille, fakt ky qe provohet nga shkembimi i fjaleve "You have not permission" te thena nga oficeri/inspektor i kapitenerise me kapitenin e jahtit qe thoshte "I have permission, te regjistruara keto shprehje ne video.
      – Ketu nis edhe konflikti i agjensise, ose i jahtit, me Kapitenerine e Portit, qe per mendimin tim lindi per shkak se agjensia levizi nga njoftimi qe kishte bere per qellimin e ardhjes se jahtit. Ne se jahti "Maltese Falcon" kishte ardhur vertet ne Portin e Durresit per tu furnizuar ai i kishte te gjitha mundesite te furnizohej diten e premte, te shtune ose te dielen, pa pritur diten e hene. Pretendimi i z.Auron Tare se Porti nuk punon te shtunen dhe te dielen nga ka asnje lidhje me furnizimin e jahtit. Porti eshte nje Kompani qe kryen veprimtari per ngarkim-shkarkimin e mallrave nga anijet dhe jo furnizim anijesh me karburant dhe ushqime. Jahti nuk do te kryente as ngarkim dhe as shkarkim malli ; furnizimin me karburant e kryejne subjektet private qe tregtojne karburant dhe furnizimin me ushqime subjekte qe tregtojne mallra ushqimore, te cilat punojne pa nderprerje te shtunave dhe te dielave, madje ti sjellin ne cdo orar qe deshiron ti.
      Ne se jahti ka patur vertet nevoje te furnizohet, axhenti detar duhej ta dinte se sa ishin nevojat tij, para se jahti te mbrrinte ne portin e Durresit ne saje te korespondencave qe ka zhvilluar me kapitenin apo pronarin e tij, dhe duhej t’i kishte porositur furnizimet me kohe, ne menyre qe pas akostimit te jahtit dhe marrjes se praktikes se lire, autoboti me karburant dhe makina me ushqime te ndodheshin ne kalate per te filluar menjehere furnizimin. Keshtu veprohet nga agjensite e tjera detare, jo vetem tek ne, por edhe ne porte te tjera te botes ku kane shkuar dhe shkojne anijet shqiptare. Mosveprimi ne kete menyre dhe zgjatja ose zvarritja e furnizimit te anijes per nje kohe shume me te gjate, nga c’duhet ne fakt, lind dyshimin se qellimi i vertete i ardhjes nuk eshte furnzimi, por dicka tjeter.
      – Pas konstatimit te faktit qe jahti nuk ishte furnizuar as te premten dhe as te shtunen, por e kishte shtyre per te henen, kapiteneria urdheron jahtin qe te dale ne rade dhe te qendroje ne spirance deri diten e hene. Me te ardhur furnizimet, jahti do te futej perseri ne port per ti marre ato. Keshtu eshte vepruar dhe veprohet me anijet e tjera te huaja dhe shqiptare, te cilat pas perfundimit te operacionit te ngarkim-shkarkimit u duhet te presin per te kryer veprime te tjera ne port (nuk ka mall, nuk eshte malli gati per ngarkim, pret furnizime, pritet te vije nje antar ekuipazhi, etj). Perjashtim per jahtin luksoz te cilit i sherbente agjensia e Z. A.Tare nuk kishte pse te behej ; ligji dhe rregulli eshte per te gjitha anijet njesoj qofshin luksoze, jo luksoze, moderne ose jo moderne. Dalja ne rade e anijeve, qe nuk kane pune ne port, eshte nje veprim i domosdoshem per faktin se sot nje numur i madh veprash penale kryhen nepermjet detit, aq me teper sot kur Shqiperia dhe e gjithe bota po perballet me situaten e emergjences per mos perhapjen e pandemise coronavirus. Kapiteneria i ka thene jahtit te dale ne rade dhe nuk i ka thene largohu nga ujrat tona se nuk te lejojme te furnizohesh. Eshte detyre e Kapitenerise qe te kerkoje zbatimin e nje vendimi te tille edhe sikur ky vendim te kete dale prej saj ate dite, sic pretendoni z.Tare.
      – Largimi i jahtit nga ujrat shqiptare, pa bere furnizimet e pretenduara, eshte bere me daten 04 Mars pasdite, me deshiren e tij dhe jo se nuk u lejua te ankorohej ne Durres, sic eshte shprehur Z.A.Tare. Nga nje kqyrje e Trafikut Detar te anijeve ne internet (Marine Traffic) rezulton se jahti "Maltese Falcon" pas largimit nga Durresi eshte duke lundruar ne drejtim te ishullit te Qipros, me destinacion Portin Limassol, ku pritet te mbrrije ne daten 09.04.2020 ora 17.00 . Aktualisht ai ndodhet ne jug te ishullit te Kretes dhe sic kuptohet, ketij jahti i duhen 5 (pese) dite lundrim qe te pershkoje distancen nga Porti i Durresit ne ate te Limassolit, nderkohe qe ne Durres nuk u furnizua as me karburant dhe as me ushqime. Si ka mundur ky jaht te lundroje 5 (pese) dite ne keto kushte ?!. Ka patur, apo nuk ka patur karburant dhe ushqime ne bord ?! Apo ka qene i mire furnizuar ne portin e fundit nga i cili eshte nisur per te ardhur ne Durres ?!. Mendoj se ka shume gjasa te jete kjo e fundit, sepse ndryshe jahti do kishte ngelur ne mes te detit. Kjo tregon se qellimi i vertete i ardhjes se jahtit "Maltese Falcon" ne Portin e Durresit nuk ka qene as furnizimi me karburant dhe as me ushqime e me uje, sic ka deklaruar agjensia detare e Z. Auron Tare. Nuk di te them perse ka ardhur dhe as nuk me intereson ta di, por di te them qe ai nuk ka ardhur per furnizime.
      Berja publike e ketij "konflikti" qe Z.Auron Tare e interpreton si nje dem i madh qe i shkaktohet turizmit ne vendin tone nga qendrimi dhe sjellja e "Mihaleve" te insitucioneve shqiptare, duke perfshire ne kete fjalor banal e vulgar edhe drejtorin e Administrates Detare Z.Paulin Ndreu, tregon qarte zemrimin dhe inatin e tij per shkak se ka deshtuar ne premtimet dhe garancine qe mund ti kete dhene pronarit te jahtit per te qendruar, pa ndonje problem, disa dite ne portin e Durresit. Mos realizimi i ketij qellimi eshte zhgenjim i madh per pronarin e jahtit, i cili ka te drejte te jete i pa kenaqur nga sherbimi i axhensise detare, por eshte i tille edhe per Z. Auron Tare qe nuk arriti te mbaje premtimin megjithe influencen dhe suportin qe ka nga institucione te ndryshme shteterore shqiptare. Per kete ai ben fajtor Z. Paulin Ndreu dhe vartesit e tij, duke i quajtur ata "Mihale" dhe duke hedhur balte mbi nje institucion te nderuar detar shqiptar qe ne rastin konkret nuk ka bere asgje me shume se sa detyren, pa kaluar caqet e ligjes, pavarsisht se nuk i pelqen Z.A.Tare. Ne Institucionin e Administrates Detare Shqiptare, ashtu si edhe ne Kapitenerite e Porteve, si organe te vetme qe merren me zbatimin e ligjeve dhe te rregullave me karakter detar, kane punuar dhe punojne specialiste te afte me nje eksperience te gjate ne fushen e detit. Sulmi i padrejte qe Z.Tare i ben Institucionit me te larte te administrates detare dhe drejtuesit kryesor te saj, si dhe fjalori i zgjedhur per t’u perdorur ndaj tyre, nuk e nderon aspak ate, sepse eshte me i rende se sa ai qe pretendon Z.Tare si i perdorur nga punonjesit e kapitenerise.
      Qendrimi i Z. Tare per kete ceshtje, por edhe opinionet e disa lexueseve qe kane komentuar ne perkrahje te publikimit te tij, me perjashtim te 2-3 vetave, jane rezultat i mungeses se njohurive ose i njohjes se paket te ligjeve te detit. Shqiperia ka nje Kod Detar, i miratuar me ligjin Nr.9251 dt.08.07.2004, i cili ka hyre ne fuqi ne daten 01.07.2005. Ky Kod dhe aktet nenligjore te dala ne zbatim te tij rregullojne te gjitha mardheniet juridike qe krijohen ne fushen e detit. Ne kete Kod jepen percaktime dhe perkufizime per te drejtat dhe detyrimet e Administrates Detare, ku perfshihen edhe Kapitenerite e Porteve.
      Me kete rast, me dashamiresi do ti rekomandoja Z. A.Tare qe te lexoje me vemendje nenet 9 pika 2,3/b, 28, 34/1 dhe nenin 401/c te ketij Kodi, ( pasi ne te ardhmen mund te sjelle ndonje jaht tjeter ). per te kuptuar qe Kapiteneria e Pergjithshme e Porteve eshte ne nje fare menyre "Prokuroria" e detit ; urdherat dhe vendimet e saj jane te formes se prere, kane fuqi detyruese dhe nuk diskutohen.

      Jam i gatshem dhe i hapur te jap spjegime per cdo paqartesi ose keqkuptim.

    Shto Koment