Blerina Bala zgjidhet kryebashkiake e komanduar në Himarë/ Banorët shkaktojnë tensione në mbledhje, një prej tyre pështyn Tavon
Goro dhe Beleri në burg, Këshilli Bashkiak i Himarës zgjedh sot drejtuesin e ri 29 Mars, 09:22 ME 15 vota pro,...
Goro dhe Beleri në burg, Këshilli Bashkiak i Himarës zgjedh sot drejtuesin e ri 29 Mars, 09:22 ME 15 vota pro,...
Atentati ndaj avokatit në Memaliaj/ Reagon policia: Autori qëlloi në ajër për t'i kanosur, sekuestrohet arma e për...
Arrestimet në Bashkinë e Tiranës, SPAK njoftim zyrtar: Akuzohen për korrupsion dhe shkelje në tendera 28 Mars, 17:51 ...
"Mos të fshihet roli i Olsi Ramës në trafikun e drogës", Bardhi- Dumanit: Provoni që në Shqipëri hetohet kush...
Rritja e çmimeve të energjisë elektrike, si dhe në kostot dhe disponueshmërinë e lëndëve të para, një mungesë kronike e pjesëve dhe një reduktim i gjerë i të ardhurave të disponueshme kanë një ndikim të konsiderueshëm në prodhimin dhe shitjet e makinave.
GJERMANI- Rritja e kostove të energjisë po kërcënon të ardhmen e makinës elektrike, kanë paralajmëruar bosët e industrisë në Gjermani.
Sipas Guardian, rritja e çmimeve të energjisë elektrike, si dhe në kostot dhe disponueshmërinë e lëndëve të para, një mungesë kronike e pjesëve dhe një reduktim i gjerë i të ardhurave të disponueshme kanë një ndikim të konsiderueshëm në prodhimin dhe shitjet e makinave.
Nëse trendi vazhdon, ekziston gjithashtu shqetësimi se do të ketë një efekt negativ tek investitorët të cilëve do t'u mungojnë stimujt për të ndërtuar objekte karikimi, duke i bërë makinat elektrike më pak tërheqëse sepse ato do të ishin më jopraktike, për t’u përdorur.
Deri kohët e fundit pronësia e makinave elektrike kishte fituar atraktivitet pasi kostoja e benzinës u rrit. Por që nga rritja e fundit e çmimeve të energjisë elektrike, në Gjermani me rreth një të tretën krahasuar me një vit më pare, diferenca e çmimeve është tkurrur.
Pronarët e makinave elektrike, qoftë duke i karikuar makinat e tyre në shtëpi apo përmes kontratave me operatorët e tarifimit, kanë parë rritje të çmimeve prej 10% ose më shumë. Priten rritje të mëtejshme të çmimeve, për shkak të faktit se çmimi i energjisë elektrike është i lidhur me atë të gazit, i cili është bërë gjithnjë e më i rrallë që kur Rusia mbylli furnizimet e saj me gaz në Gjermani pothuajse dy javë më parë.
Allego, një nga operatorët më të mëdhenj të stacioneve të karikimit në Gjermani, rriti çmimet e tij në fillim të këtij muaji nga 43 cent për kilovat orë në 47 cent. Karikimi ekspres, nëpërmjet një rryme të vazhdueshme, është rritur nga 65 në 70 cent për kilovat orë, ndërsa karikimi më i shpejtë, i ashtuquajturi ultra i shpejtë, është rritur nga 68 cent në 75 cent për kilovat orë.
Sipas ekonomistit të automobilave Stefan Bratzel, i cili është gjithashtu themelues i Qendrës për Menaxhimin e Automobilave zhvillimi është një kërcënim i menjëhershëm për industrinë.
“Shpërthimi i çmimit të energjisë elektrike mund të përfundojë si një rrezik akut për tranzicionin e automjeteve dhe ne duhet të jemi jashtëzakonisht të kujdesshëm për këtë. Nëse makinat elektrike bëhen më të shtrenjta për t'u përdorur, rritja e lëvizshmërisë elektrike rrezikon të shembet, sepse vështirë se dikush do të blejë një makinë elektrike," tha ai për mediat gjermane.
Ai dhe avokatë të tjerë të makinave elektrike tani po i bëjnë thirrje qeverisë gjermane që të sigurojë që çmimi i energjisë elektrike të mbetet nën çmimin e benzinës, që sipas tyre është vendimtare për të ardhmen e makinave elektrike.
Subvencionet shtetërore të makinave elektrike janë vendosur të përgjysmohen në 4,500 € nga viti 2023, ndërsa blerësit e hibridëve plug-in, të cilët aktualisht marrin një pagesë prej 6,750 € për to, nuk do të mbështeten më. Shuma e përgjithshme e parave në dispozicion do të kufizohet në 2.5 miliardë euro, të mjaftueshme për të mbuluar bonuset për vetëm 400,000 makina elektrike, më pak se 1% e makinave në rrugët gjermane.
Vëzhguesit e industrisë thonë se nuk besojnë se një reformë e BE-së, e cila është në skenë, e cila do të shkëputte çmimin e energjisë elektrike nga ajo e gazit, do të ndodhë mjaft shpejt.
Një sugjerim që mund të zbatohet relativisht shpejt do të ishte rritja e taksës së automjeteve për makinat me naftë dhe benzinë. Aktualisht makinat elektrike nuk janë të pranueshme për taksën e automjeteve. Ata janë gjithashtu në gjendje të përdorin korsi autobusësh dhe vende parkimi të padisponueshme për makinat jo elektrike.
Në Norvegji, ku qeveria ishte një adoptues i hershëm i stimulimit financiar të blerjeve të makinave elektrike dhe vendosjes së një rrjeti të gjerë karikimi, 64.5% e makinave të reja të regjistruara vitin e kaluar ishin automjete elektrike, duke e vendosur atë në krye të një liste të përpiluar nga Shoqata e Prodhuesit evropianë të automobilave.
reaktori ZVICËR- Autoritetet zvicerane kanë përzgjedhur një vend në Zvicrën veriore jo shumë larg kufirit gjer...
Kadyrov RUSI- Ramzan Kadyrov, lideri i Çeçenisë i emëruar nga Kremlini, ka kritikuar udhëheqjen e ushtrisë ruse pasi u du...
Harry dhe Megan BRITANI- Princi Harry ka lëshuar një deklaratë, duke nderuar "hirin dhe dinjitetin e palëkundur të gjyshes së...
Droga e kapur ne Greqi GREQI- Nëndrejtoria e Prokurorisë për Narkotikët pranë Drejtorisë së Sigurisë së Atik&e...
nafta ruse INDONEZI- Presidenti indonezian Joko Widodo tha sot se ai po konsideron t'i bashkohet Indisë dhe Kinës në blerjen e naftës r...
Prokuroria e Kosoves KOSOVË- Sot është bërë e ditur për dhunimin e dy të miturave, ne dy raste të ndara, në Is...
Foto ilustruese KOSOVË- Një tjetër rast përdhunimi është raportuar në Kosovë ku një vajzë në Klin&eu...
Scholz dhe Putin GJERMANI- Gjermania kaloi një vijë të kuqe, të cilën nuk duhej ta kalonte, kur filloi të furnizonte Ukrain&e...
Theodoros Skylakakis GREQI- Ministri i Financave Christos Staikouras, Zëvendësministri i Financave Theodoros Skylakakis dhe Zëvendësmin...
aktmorti i mbretereshes BRITANI- Sot është D3 në protokollin 10 ditor "London Bridge" të ndjekur pas vdekjes së mbretëre...