EkonomiFactcheckPolitike

‘Torta e madhe’- Ahmetaj pezulloi koncesionin, Dulaku s’i ndahet portit të Limionit/ Bashkë me Kastratin marrin për 35 vite ‘minierën e arit’ në Sarandë

Kompania e familjes Dulaku Edil-Al fiton koncesionin për të administruar portin e Limionit në Sarandë. Në bashkëpunim me Kastratin, Dulakët do të investojnë 10.5 mln euro dhe do të kenë portin për 35 vite. Vitin e shkuar, Ahmetaj pezulloi koncesionin 20-vjeçar për kompaninë “Concord Investments”, për të bërë auditimin e kompanisë dhe procedurave të punës. Këtë vit, qeveria nuk heq dorë nga familja Dulaku, dhe ia jep sërish koncesionin për portin e Limionit, madje jo për 20, por për plot 35 vite.
Featured image of article: ‘Torta e madhe’- Ahmetaj pezulloi koncesionin, Dulaku s’i ndahet portit të Limionit/ Bashkë me Kastratin marrin për 35 vite ‘minierën e arit’ në Sarandë Shefqet Kastrati dhe Artan Dulaku

TIRANE– Porti i Limionit në Sarandë i është dhënë me koncesion për një afat prej 35 vitesh, bashkimit të përkohshëm të dy kompanive, “Kastrati” që zotërohet nga Shefqet Kastrati, dhe “Edil-Al”, nga Artan Dulaku. Shpallja e fituesit është bërë në buletinin e Agjencisë së Prokurorimit Publik, ditën e djeshme.

Ky koncesion vjen pas anulimit të koncesionit që u dha nga qeveria vitin e shkuar. Qeveria ia kaloi këtë port me qira kompanisë “Concord Investment”, (kompania e familjes Dulaku), për një afat prej 20 vitesh. Koncesionari Dulaku nisi të aplikonte një tarifë për çdo operator në treg, të cilëve Dulaku përmes kompanisë “Concord”, iu kërkonte një tarifë për të hyrë në portin ku bëhet furnizimi me karburant. Kompanive iu kërkohej që për çdo litër karburant që do të fusnin në port për të furnizuar jahtet dhe krocierat, do të paguanin 0.06 euro për litër. Pas kundërshtimeve nga kompanitë private, ministri Arben Ahmetaj, me një vendim që mban datën 12 korrik 2018.  

Qeveria i kaloi me qira portin e Limjonit në Sarandë kompanisë “Concord Investment sh.p.k” kundrejt vlerës simbolike prej 1 euro për 20 vjet. Në planin e saj të biznesit kompania koncesionare parashikoi investimet në dy faza me një total prej 3.8 milionë euro. Duket se këmbëngulja e familjes Dulaku për të administruar këtë port është për t’u marrë shembull. Tashmë sot, me një tjetër kompani, dhe në bashkëpunim me një nga biznesmenët e preferuar të qeverisë Rama, siç është Kastrati, jo 20 vite saç e morën herën e parë koncesionin për këtë port, por 35 vite.

Vendimi per pezullimin e koncesionarit

A u mor parasysh nga qeveria socialiste, historiku i keq i familjes Dulaku në këtë koncesion, që pritet t’ju sjellë miliarda lekë të ardhura dy kompanive, e vetëm  10.5 milionë euro shtetit shqiptar?

(F.g/dosja.al)

Shto Koment