Art&Argëtim

Ushqimet djegëse zvogëlojnë rrezikun e vdekjes

21 Dhjetor 2019, 12:29 Nga DOSJA
Ushqimet djegëse zvogëlojnë rrezikun e vdekjes

Sipas një studimi që është kryer kohët e fundit në Itali, tregon se specat djegës zvogëlojnë rrezikun nga sëmundjet e zemres dhe goditjes ne kokë.

Studjuesit kanë krahasuar 23.000 njerëz, të cilët kishin ngrënë rregullisht speca djegës dhe midis atyre që nuk kishin ngrënë. Dhe rezultatet dolën që ata që nuk kishin ngrënë speca djegës, kishin më shumë gjasa të prekeshin nga sëmundjet e zemrës, sesa ata që kishin ngrënë rregullisht.

Gjendja u monitorua për rreth tetë vite, dhe studiuesit zbuluan se rreziku i vdekjes nga një sulm në zemër ishte 40% më i ulët në mesin e atyre që hanë speca djegës të paktën katër herë në javë.

Ndërsa, tani disa studjues të tjerë janë duke u marrë për te zbuluar se çfarë është ajo mekanizëm biokimike që e bëjnë djegien të mirë për shëndetin tonë.

Burimi: CNN

M.P/Dosja.al

 

 

 

Tirana është boshatisur për ditët e pushimit. Cilën nga ritet e shenjta po ndiqni:

View Results

argetim argetim goditje në kokë ilali senundje zemre ushqimi djeges goditje në kokë ilali senundje zemre ushqimi djeges

Sondazh

Poll

Art&Argëtim 21 Dhjetor 2019, 10:28

30 femrat më të bukura në botë

Bukuria është padyshim shumë subjektive, dhe të gjithë mund të kenë një  30-she të ndryshme.Megjithatë, ne ende mund të përpiqemi të krijojmë një listë për të c...