Blerina Bala zgjidhet kryebashkiake e komanduar në Himarë/ Banorët shkaktojnë tensione në mbledhje, një prej tyre pështyn Tavon
Goro dhe Beleri në burg, Këshilli Bashkiak i Himarës zgjedh sot drejtuesin e ri 29 Mars, 09:22 ME 15 vota pro,...
Goro dhe Beleri në burg, Këshilli Bashkiak i Himarës zgjedh sot drejtuesin e ri 29 Mars, 09:22 ME 15 vota pro,...
Atentati ndaj avokatit në Memaliaj/ Reagon policia: Autori qëlloi në ajër për t'i kanosur, sekuestrohet arma e për...
Arrestimet në Bashkinë e Tiranës, SPAK njoftim zyrtar: Akuzohen për korrupsion dhe shkelje në tendera 28 Mars, 17:51 ...
"Mos të fshihet roli i Olsi Ramës në trafikun e drogës", Bardhi- Dumanit: Provoni që në Shqipëri hetohet kush...
Parlamenti ka shtyrë afatin e rritjes progresive të vlerës minimale të dëmeve, në variantin përfundimtar të ligjit “Për sigurimin e detyrueshëm në sektorin e transportit”.
Sipas ligjit të ri, prej 1 korrikut 2021 kufiri minimal i përgjegjësisë për çdo person të dëmtuar në aksident do të rritet në 22 milionë lekë, nga 20 milionë lekë që është aktualisht. Projektligji i paraqitur nga Ministria e Financave parashikonte që ky kufi të rritej me dy milionë lekë çdo vit për periudhën 2021-2025.
Por, duke qenë se miratimi i ligjit u bë me vonesë krahasuar me afatet e parashikuara nga qeveria, rritja progresive e limitit të përgjegjësive do të fillojë nga 1 janari 2022. Në periudhën 2022-2026 ky limit do të rritet me dy milionë lekë çdo vit, duke arritur në nivelin final prej 30 milionë lekësh në vitin 2025.
Të njëjtën shtrirje do të ketë edhe rritja e kufijve të përgjegjësive për çdo ngjarje sigurimi. Projektligji kishte parashikuar që këto përgjegjësi të rriteshin me katër milionë lekë çdo vit për periudhën 2021-2025, ndërsa në ligjin e miratuar ky interval shtyhet në periudhën 2022-2026.
Sipas ligjit të ri, kufiri minimal i përgjegjësisë për çdo mjet do të jetë 55 milionë lekë, ndërsa në rastin e autobusëve ky kufi do të jetë 150 milionë lekë. Gjatë katër viteve të ardhshme, ky kufi do të rritet gjithsej me 16 milionë lekë.
Ligji i ri parashikon për herë të parë mundësinë e aplikimit të sistemit bonus-malus në sigurimin e detyrueshme të mjeteve për përgjegjësitë ndaj palëve të treta brenda territorit të Republikës së Shqipërisë.
Ndryshe nga sa kishte propozuar fillimisht AMF, sistemi bonus malus nuk do të jetë i detyrueshëm dhe aplikimi i tij në projektligj parashikohet si e drejtë e kompanive të sigurimit. Sistemi bonus-malus mbështetet në përcaktimin e primit të sigurimit të detyrueshëm motorik, bazuar në historikun e dëmeve të të siguruarit.
Ky sistem nënkupton se drejtuesit e mjeteve që shkaktojnë dëme mund të paguajnë prim sigurimi më të lartë, ndërsa ata drejtues që nuk shkaktojnë dëme prim më të ulët. Sistemi gjithashtu mund të përmbajë edhe elementë të tjerë rreziku, të përcaktuara nga vetë kompanitë.
Ligji i ri u miratua së fundmi nga Kuvendi i Shqipërisë dhe pritet të hyjë në fuqi në 1 korrik të këtij viti. Megjithatë, ai ende nuk është dekretuar nga Presidenti i Republikës.
Marre nga MONITOR
(A.B)/Dosja.al
Rama është propozuar për president nga disa deputetë socialiste, mendoni se:
Pandemia Covid -19 zhbalancoi treguesit buxhetorë, duke ulur të ardhurat e rritur shpenzimet dhe zgjeruar deficitin buxhetor. Sipas treguesve fiskale të Ministr...
Shqipëria u rendit sërish ndër vendet më të korruptuara në botë, e matur sipas perceptimit të qytetarëve të saj. Një nga gjashtë variablat e Indeksit të Lumturi...
Njerëzit mund të kenë nevojë të vendosin maska dhe të ruajnë distancën sociale për disa vjet derisa të kthehemi në normalitet, ka parashikuar një epidemiolog kr...
Ndërsa normat e vaksinimit COVID-19 po rriten në të gjithë botën, njerëzit kanë filluar të pyesin: për sa kohë do të zgjasë kjo pandemi? Është një ç...
TIRANË- Besimtarët bektashinj në Shqipëri festojnë sot Ditën e Sulltan Novruzit! Kjo ditë përkon me lindjen e Imam Aliut në Qabe dhe simbolizon lindjen e s...
Pandemia i sprovoi bizneset, duke kërkuar përshtatjen e tyre për të vijuar aktivitetin. Për punonjësit, faza fillestare u përjetua në forma të ndryshme. Disa pë...
Kriza nga Covid-19 ka shkaktuar vështirësi te sektori i transportit të udhëtarëve në vend.Operatorët kryesorë të transportit qytetas të Tiranë pohojnë rënie të ...
Të hapësh një biznes në Shqipëri nuk kërkon ndonjë model të veçantë. Të gjithë rendin ose drejt dyqaneve të tregtisë apo shërbimeve dhe mbi të gjitha pas...
Produktiviteti në punë ka hasur sfida në një vit pandemie. Puna nga shtëpia, infektimet mes stafeve, duke shkaktuar mungesa, braktisja e vendeve të punës për sh...
Lindita punon në një institucion ndërkombëtar në Tiranë. Që prej fillimit të pandemisë rutina e saj e përditshme ndryshoi. Puna nga zyra ia la vendin asaj në sh...