Opinione

Si ua shkel Edi Rama dinjitetin qytetarëve sa herë që u flet

Dhe kështu, kryeministri i Shqipërisë, fatkeqësisht nuk ndalet. Ai nuk ua mbrondinjitetin shtetasve të tij, siç detyra ia kërkon, përkundrazi ua dëmton rëndë. Ai ushtron përçmime, tallje, etiketime, bullizëm jo vetëm ndaj individëve por edhekomuniteteve gjithashtu. Ai marxhinalizon mediat dhe gazetarët duke i quajturkazan, marxhinalizon aktivistët duke tentuar t’ua zhvlerësojë figurën përmesakuzave të pabaza.
Featured image of article: Si ua shkel Edi Rama dinjitetin qytetarëve sa herë që u flet Edi Rama ne takimet e tij me qytetaret

Çdo ditë luhet me dinjitetin e njeriut dhe shumë pak ndalen seriozisht në të. Janëskena që ndodhin para syve tanë, nga njerëz që kanë njëfarë pushteti, dhe këtu nuke kam fjalën vetëm për atë politik. Çdokush që ka një pozicion dominant në familje,shoqëri, komunitet e jetë publike ka riskun e madh që të shkelë dinjitetin e dikujt,dashur ose padashur (megjithëse unë nuk i besoj padashjes).

Përmes përdorimit tëfyerjeve, etiketimeve, stigmave, talljeve, pseudo-humorit, nënçmimeve njerëzitcënojnë atë që quhet dinjitet.Çfarë është dinjiteti? Gjendja apo ndjenja që kemi ose përjetojmë për shkak tëvlerave që ia dimë vetes dhe që kemi dëshirë t’i shfaqim e presim që të tjerët të na irespektojnë. Të qenët i nderuar ose vlerësuar nga të tjerët dhe të paturit vetë-respektthonë fjalorë të ndryshëm.

Do të thotë se njeriu, pavarësisht çdo diference me tëtjerët, gëzon vlera të padiskutueshme. Çdokush që vë në lojë, tallet, dhunon, përbuz,përçmon dikë, nëpërkëmb fillimisht dinjitetin e personit. Kjo është shumë e rëndësishme për t’u theksuar sepse prej shkeljes së dinjitetit rrjedhin gjithë pasojat e tjera negative që i ndodhin njeriut në jetën e tij kryesisht sociale e emocionale. Madje për të mbrojtur nderin e dinjitetin, njerëzit përgjatë historisë kanë ndërmarrë masa nga më ekstremet. Kjo për të treguar sesa rëndësi ka dinjiteti për jetën e njeriut.Por a e di këtë kryeministri i Shqipërisë Edi Rama kur në mënyrë të përsëritur e tëpaprecedentë dhunon dinjitetin e individëve që për një arsye të caktuar i gjendenpërballë dhe komunikojnë me të?

Ja për shembull, këto ditët e katastrofës natyrore,kur kryeministri nuk pati turp të bënte shoë në kurriz të fatkeqëve, një burrë ishqetësuar i formuloi një ankesë sipas mënyrës së tij. Dhe ç’bëri Edi Rama do thoni ju? Sigurisht që u tall, baltosi dinjitetin e të vuajturit dhe si një palaço i oborrit të tij, gajasi ndjekësit e nënshtruar. Gjithë mediat e transmetuan. Burri i panjohur si pasojë e objektifikimit të tij nga kryeministri bëri xhiron e rrjetit. Tjetër rast, një grua i shpreh admirim, kryeministri sërish tallet, pasi humor nuk di të bëjë, duke e paralajmëruar se mos e sheh burri nga ekrani.

Ç’donte të thoshte Edi Rama në këtë rast? Sërish objektifikoi individin duke ia përdhosur dinjitetin, dhe sërish videoja me zonjën, për shkak të kryeministrit po bën xhiro në rrjet.Këtë punë bën rregullisht Rama edhe në Facebook. Nëse bëni një vëzhgim të shpejtëtë përgjigjeve të tij, do të konstatoni ironi, sarkazëm, batuta me gjurmë narcisismi,përgjigje me njolla personaliteti histrionik, reagime me tipare anti-sociale. Të gjithai bashkon përçmimi i atyre që nuk janë në rrjedhën e tij.

Pra Edi Rama nuk di tërespektojë diferencën, nuk di të vlerësojë e të dallojë njeriun si qënie nga opinioni itij. Pavarësisht të qeshurave që i vishen këtyre rasteve, ato përfaqësojnë qartazimosrepektimin e diferencave mes njerëzve dhe shtypjen e tyre akoma edhe mëshumë në shtresën që u takon -të nënshtruarit, të shtypurit, të tjerët. Edhe në rastetkur sforcohet të respektojë kamarierin shqiptar në Itali, sërish i drejtohet si “laclagjeje” “O figurë” dhe pa i marrë leje tjetrit e objektifikon sërish përmes kamerasdhe e poston në rrjete sociale. Pra Edi Rama nuk do, nuk pranon kurrsesi t’i trajtojënjerëzit si qënie dinjitoze dhe të pavarura prej qëllimeve të tij.Më e rënda fare është kur Edi Rama ndërvepron me fëmijët.

E bëri për të qarë njëdjalë të vogël kur i tha “Mos ma drejto mua automatikun”. Kryeministri ka vështirësitë konsiderojë moshën e fëmijës, lodrën e tij, si dhe kontekstin. Ai thjesht synon tëbëjë për të qeshur audiencën, pa menduar aspak se po shkel mbi dinjitetin dhepersonalitetin e një vogëlushi. Ai i jep të drejtën vetes të vendosë se çfarë duhet tëbëjë djali i vogël, të ikë apo t’i ulet në prehër sulltanit të madhërishëm. E bën këtëpa i marrë leje fëmijës, por si një sadist par exellence, e objektifikon fëmijën nëpublik, bashkë me lotët e tij të pastër.

Dhe kështu, kryeministri i Shqipërisë, fatkeqësisht nuk ndalet. Ai nuk ua mbrondinjitetin shtetasve të tij, siç detyra ia kërkon, përkundrazi ua dëmton rëndë. Ai ushtron përçmime, tallje, etiketime, bullizëm jo vetëm ndaj individëve por edhekomuniteteve gjithashtu. Ai marxhinalizon mediat dhe gazetarët duke i quajturkazan, marxhinalizon aktivistët duke tentuar t’ua zhvlerësojë figurën përmesakuzave të pabaza.

Por a e ka lexuar kryeministri kushtetutën e vendit të tij, nenin 3 ekzaktësisht sipastë cilit, dinjiteti i njeriut bën pjesë tek ato shtyllat kryesore të shtetit të cilat janë tëdetyrueshme të respektohen dhe mbrohen? Pra, do/s’do kryeministri, i pëlqejnë apos’i pëlqejnë bashkëqytetarët e bashkëfshatarët e tij duhet të frenojë cinizmin dhe tëshprehë përulje siç edhe ligji e detyron dhe feja e këshillon. Përndryshe, organizatatqë merren me mbrojtjen e të drejtave të njeriut, falë Zotit marrin fonde boll, duhet tësolidarizohen e të formulojnë çështje gjyqësore kundër kryetarit të qeverisëshqiptare, i cili çdo ditë me prepotencën e njeriut të paditur e fodull shkel qëllimisht dinjitetin e shtetasve të tij.

Shto Koment