Rajoni

Maqedonia “përjashton” transportuesin e ri ajror

Ndihma financiare përfshinte një pagesë prej 40.000 euro për secilin destinacion të ri të nisur, si dhe nëntë euro për pasagjerë për çdo rrugë të re nga Shkupi për vitin e parë.
Featured image of article: Maqedonia “përjashton” transportuesin e ri ajror

MAQEDONI E VERIUT- – Qeveria maqedonase ka ripohuar se nuk ka në plan të krijojë një kompani ajrore të re kombëtare, ku ka kaluar një dekadë që nga rënia e “MAT Macedonian Airlines”.Qeveria në ngarkim mashtroi mundësinë e krijimit të një kompanie të re.

Në vend të kësaj, ajo bashkoi një marrëveshje të re trevjeçare të subvencioneve me “Wizz Air” këtë janar për prezantimin e rrugëve të reja. Ndihma financiare përfshinte një pagesë prej 40.000 euro për secilin destinacion të ri të nisur, si dhe nëntë euro për pasagjerë për çdo rrugë të re nga Shkupi për vitin e parë, tetë euro gjatë vitit të dytë dhe shtatë gjatë vitit të tretë. Nga ana tjetër, transportuesi po merr trembëdhjetë euro për pasagjer gjatë vitit të parë të operacioneve në secilin destinacion të ri jashtë Ohrit,

Kreu i Agjencisë së Aviacionit Civil të Maqedonisë së Veriut, Tomislav Tuntev, tha që krijimi i një linje të re ajrore kombëtare do të ishte e pashmangshme.  Që nga vitet 1990, Maqedonia ka dy transportues kombëtar, që të dy më pas shpallën falimentim. “Palair Macedonian Airlines” u themelua në 1991 si kompani ajrore kombëtare e vendit, por u godit nga konkurrenca lokale me krijimin e “MAT Macedonian Airlines” në 1994. Si rezultat, ajo pushoi së fluturuari në vitin 1996. “MAT” u formua në bashkëpunim midis “JAT Jugosllavisë Airlines” dhe biznesmenëve vendas.  Në vitin 2000, qeveria maqedonase shpalli MAT transportuesin kombëtar të vendit në pronësi të dy palëve të interesuara private. Sidoqoftë, borxhi në rritje, si dhe grindja politike, pa që operacionet MAT pushojnë në shtator 2009.

Për më shumë bëhu pjesë e grupit më viral në Facebook, Dosja.al

Bazuar në raportin e tij të fundit financiar, “Air Serbia” ka një pjesë të 100% të aksioneve në një kompani të regjistruar në Maqedoni, të quajtur “AeroMak”, megjithatë, aktualisht është joaktiv. Paraardhësi i saj “Jat AirWays” planifikoi të krijonte një linjë ajrore nën emrin në fund të vitit 2009, por i mbylli ata muaj më vonë.

Burimi: Exyuaviation

M.P/Dosja.al

Shto Koment