LIVE UPDATES
Bota

INVESTIGIMI/: Shqipëria THYEN EMBARGON E SHBA DHE BE, furnizon me GAZ regjimin SIRIAN

31 Dhjetor 2020, 12:05 Nga DOSJA
INVESTIGIMI/: Shqipëria THYEN EMBARGON E SHBA DHE BE, furnizon me GAZ

SIRI-Pesë vjet më parë, Shtetet e Bashkuara sanksionuan një cisternë me gaz të lëngshëm të naftës (LPG) për përfshirje në transferimin e LPG në portin e Baniyas në Sirinë veriperëndimore.

Aksioni amerikan u krijua për të dobësuar një rrjet që furnizonte Damaskun me produkte të energjisë, por e njëjta anije vazhdon të vizitojë Sirinë, ku imazhet satelitore tregojnë se cisterna ishte në Baniyas deri në muajin dhjetor të këtij viti.

Ndërkohë, disa nga rrjetet e sanksionuara nga Uashingtoni në vitin 2015 kanë zhvilluar taktika të ngatërruara për të turbulluar aktivitetet e tyre detare dhe për të fshehur pronat e tyre të vërteta, duke demonstruar vendosmërinë për t’iu shmangur sanksioneve në cepat e errët të industrisë së transportit ku mbizotëron paligjshmëria.

Cisterna LPG Melody (IMO 8800298) është një nga anijet e shumta që ka vazhduar t’i bëjë thirrje Sirisë pavarësisht sanksioneve të SHBA dhe Evropës.

Rruga PortoRomano-Baniyas

Në të dhënat e fundit për gjurmimin e anijeve dhe imazhet satelitore është treguar se ‘Melody’ ka lëvizur midis Shqipërisë dhe Sirisë, me shumë gjasa duke transferuar LPG në Baniyas. Duke përdorur imazhe satelitore, TankerTrackers.com, një shërbim i pavarur në internet që gjurmon dërgesat dhe ruajtjen e naftës së papërpunuar, konfirmoi praninë e cisternës LPG në një nga anijet në portin e Baniyas më 3 dhjetor.

Para se të mbërrinte në Baniyas, ‘Melody’ kishte qenë në PortoRomano në Durrës, sipas të dhënave për gjurmimin e anijeve nga MarineTraffic. Cisterna u largua nga porti në 16 nëntorit dhe deri në 22 nëntor po priste pranë Dipkarpaz në Qipro. ‘Melody’ fiku radiomarrësen e saj atë ditë, si shenjë që nuk donte të shfaqte destinacionin e saj sirian. Dymbëdhjetë ditë më vonë, cisterna LPG u shfaq përsëri në të njëjtin vend pranë Qipros.

Ndërsa, në 2015, Melody lundroi me emrin Blue Way dhe ishte në pronësi të Milenyum Energy SA, një njësi e listuar në të zezë e përfshirë në dërgimin e produkteve të energjisë në Siri. Disa tregtarë nuk janë në dijeni të destinacioneve përfundimtare të produkteve që shesin.

Kompania e regjistruar në Panama, e cila është e njohur gjithashtu si Milenyum Denizcilik Gemi dhe zakonisht referohet thjesht si “Milenyum” – operon në Turqi dhe u caktua nga Thesari i SHBA për furnizimin e Damaskut me LPG dhe benzinë.

Dy cisterna të tjera të listuara në të zeza LPG, gjithashtu në pronësi të Milenyum, u përfshinë në një aksident vdekjeprurës në ngushticën Kerch në 2019 gjatë një transferimi të LPG nga anija në anije (STS) ndërsa transponduesit e tyre AIS ishin të fikur. Të dy cisternat, Candy dhe Maestro, janë gjithashtu në listën e anijeve të Departamentit të Thesarit të Zyrës së Kontrollit të Pasurive të Huaja (OFAC) të anijeve të angazhuara në transferimet STS të naftës të destinuara për në Siri.

Sjellja e lundrimit të Melody nuk është i ngjashëm me atë të anijeve të tjera të cilat kanë qenë me vela në Siri, pasi të dhënat e saj Voyage janë të panjohur ose dërgimi i të dhënave është i rremë.

“Kur radiomarrësi AIS nuk tregohet, zakonisht ka diçka të dyshimtë, pasi transponderi AIS është një pjesë kritike e pajisjeve të sigurisë së lundrimit. Klientët, administratorët, menaxherët me reputacion transparent nuk do t’i shndërronin transponderët, “tha Wayne Hurley, kreu i Zhvillimit të Biznesit në Agjencinë Ndërkombëtare të Vlerësimit të Rrezikut Detar (IMRRA).

‘Melody’ është vlerësuar me rrezik të lartë. Midis viteve 2015 dhe 2018, cisterna LPG ndryshoi flamurin e saj të komoditetit tre herë, duke kaluar midis flamujve të Mongolisë, Tanzanisë dhe Komoreve, në bazën e të dhënave të transportit në internet.

“Këto janë flamuj me një rekord veçanërisht të dobët të zbatimit të ligjit ndërkombëtar,” vuri në dukje Hurley.

Melody, e cila menaxhohet nga NFS Shipping Inc, një kompani e regjistruar në Saint Kitts dhe Nevis, ka ndryshuar emrin e saj të paktën tre herë që nga viti 2015 dhe është pikasur  nga vëzhguesit e Ukrainës për shkeljen e sanksioneve perëndimore në Rusi.

Sakaq, analistët e Jaguar S Shipping kanë vërejtur gjithashtu një cisternë nafte, Jaguar S (IMO 9175169), që po lundronte nga PortoRomano për në Siri. Autori i kësaj pjese ishte i pari që raportoi në tetor për një udhëtim që cisterna bëri në qershor në Baniyas, duke përdorur të dhëna për gjurmimin e anijeve dhe imazhe satelitore të siguruara nga TankerTrackers.com .

Anija besohet të ketë marrë benzinë në PortoRomano më 15 maj para se të përfundonte në Siri muajin pasardhës. Përveç udhëtimit të tij në fillim të këtij viti nga PortoRomano, një raport i Kontrollit të Shtetit Portual (KDP) tregon se në vitin 2019 Jaguar S ishte charter nga një kompani e vendosur në këtë port Shqiptar.

Më 17 Prill 2019, Jaguar S u ndalua në portin grek të Kali Limenes. Drejtuesi i saj u identifikua si AV International Group SH.A , me qendër në PortoRomano, sipas një liste ndalimi të botuar nga Memorandumi i Mirëkuptimit në Paris.

Kjo kompani është e njohur më parë si A & V-Gas Sh.a, një kompani tregtar shqiptare e gazit LPG, sipas SeeNews.com. Megjithatë, ku artikull nuk mund të pretendojë që tregtari është i përfshirë direkt ose indirekt në dërgesat e produkteve të energjisë në Siri.

Rruga e gjatë për në Siri

Ndalimi i Jaguar S në fund të shtatorit në portin libanez të Zahrani për hyrjen “ilegale” në ujëratë libanezë, tërhoqi vëmendjen për një cisternë që sipas të gjitha gjasave donte të mbetej e fshehur nga radarët.

Kur anija u pa duke u larguar nga Zahrani më 1 dhjetor, media lokale MTV vuri në dyshim ligjshmërinë e lejimit të lëshimit të Jaguar S me ngarkesën e tij të benzinës, duke thënë se ishte në kundërshtim me rregulloret. Pas largimit të tij, Jaguar S luajti një lojë “miu me macen” në ujëra për të maskuar destinacionin e tij sirian, siç raportohet nga L’Orient Today .

Vëzhgime shtesë u bënë për këtë artikull duke përdorur të dhëna nga MarineTraffic . Më 4 dhjetor, Jaguar S ndryshoi destinacionin e tij nga Dortyol, Turqi në Aleksandri, Egjipt, një destinacion i rremë që u përdor nga anija për të maskuar udhëtimin e saj të shkurtër për në Siri.

Më vonë, më 6 dhjetor, cisterna ndryshoi destinacionin e saj dhe po priste në një zonë jashtë Qipros. Më 15 dhjetor, ishte ende në portin e Zahranit, por destinacioni i tij ndryshoi në Mersin, Turqi, një port të cilin Jaguar S u pa duke thirrur më parë, përfshirë në qershor para se të shkonte në Baniyas.

Më në fund, më 18 dhjetor, cisterna u nis nga Mersin, ndërsa po sinjalizonte përsëri për një port egjiptian këtë herë Port Said, por u kap përsëri në 21 dhjetor nga TankerTrackers.com në Baniyas të Sirisë.

Sipas bazës së të dhënave në internet Equasis, pronari i regjistruar i Jaguar S është Jaguar Shipping LTD. Ndërkohë, menaxheri i anijes / menaxheri tregtar është një kompani e njohur si Dry Denizcilik Ve Gemi Islet, me qendër në Stamboll dhe me pak informacion, nëse ka, të disponueshëm në të.

“Kontrabanda dhe transporti detar është një nga profesionet më të vjetra në botë, dhe shumë njerëz shumë të talentuar janë në gjendje të fshehin administrimin dhe pronësinë e vërtetë të një anijeje,” tha Hurley i IMRRA.

Ndërsa Jaguar S mbetet në errësirë, cisterna me LPG, Melody , tani është përsëri në rajon. Më 22 dhjetor ditën kur Thesari i SHBA lëshoi sanksione të reja mbi qeverinë Siriane Melodia u pa në brigjet e Qipros në pritje të urdhrave.

(k.a/dosja.al)

1 vit nga zgjedhjet e 25 prillit si e shikoni gjendjen e vendit:

View Results

rajoni rajoni anija melody porto romano shtetet e bashkura siri anija melody porto romano shtetet e bashkura siri

Sondazh

Poll

VIDEO-VIRALE/ Po fliste në Rrugën e Salës, demokrati 'kapet mat' nga gruaja

VIDEO-VIRALE/ Po fliste në Rrugën e Salës, demokrati 'kapet mat' nga gruaja

"Injoranca nuk është argument" Nuk i pëlqeu pyetja, Rama prek në faqe gazetaren Ambrozia Meta

Del VIDEOJA, Elia godet Princ Lekën: Familja ime të ka mbajtur me bukë

VIDEO/ Noka i jep Spiropalit pankartën, Ministrja ofrohet ta mbaj para fytyrës

Publikohen pamjet nga brenda bazës ajrore të Kuçovës, Komandanti: E gatshme për stërvitjen e trupave

Tempulli 2/ Me kanabis gati për shitje dhe shuma parash, arrestohen 4 të rinj në Tiranë

Dalin pamjet nga kasollja ku u vra 50-vjeçari në Durrës

Kontrabandonin ilaçe dhe telefona, arrestohen dy persona në Tiranë, sekuestrohen 47 iPhone

I vunë flakën eskavatorit me vlerë 150 mijë euro, arrestohen 2 autorët e ngjarjes

Reshjet e shiut dhe borës në vend, policia: Moderoni shpejtësinë e mos kryeni parakalime të gabuara

Kampioni Alvin Karaqi mes lotësh: Për besë u ndjeva si Gjergj Kastrioti kur mora flamurin

'Dokumentar horror'/ Berisha publikon pamjet: Do ju paraqes terrorin që Bajrajt ushtruan më 14 maj

Krimi në Bulqizë/ Fqinji: Po hante bukë në banesë kur erdhën dy makina!

Dosja "Gjici"/ Zv.kryetari i bashkisë së Kukësit shkon në SPAK

Newsroom 11 |XAMA: LAJMI I FUNDIT FAKE QË PASHË, ISHTE PËR MUA

Newsroom 11 |XAMA: KËSHILLË QYTETARËVE- MOS LEXONI VETËM NJË BURIM

Newsroom 11 | XAMA: GAZETARËT NUK SHKRUAJNË ME EMËR, KJO S'ËSHTË ETIKE

Xama në Newsroom: Lajmet e rreme përhapin panik! Më akuzuan se kisha marrë para për një shkrim

Muka në Newsroom: Në Shqipëri ka portale gjobaxhie, u bëjnë shantazh njerëzve

Xama në Newsroom: Fake News shpërndahet më shumë në Facebook e Tik Tok! Gazetarët të shkruajnë emrin

Newsroom 11 |Kush prodhon lajme të rreme në Shqipëri

Newsroom 10 |SENJA: NE S'REAGOJMË NDAJ GJUHËS SË URREJTJES

Newsroom 10 |HAZIZAJ: 'ÇOHU ENVER', PJESË E GJUHËS SË URREJTJES

Newsroom 10 | HAZIZAJ KEMI MARRËVESHJE PËR TË MBROJTUR 'VIKTIMAT'

Newsroom 10 |HAZIZAJ: GJUHA E URREJTJES KA SHKAKTUAR DHE KRIME

Newsroom 10 |GAZETARI: GJUHA E URREJTJES, PJESË E SHOQËRISË

Newsroom 10 |HAZIZAJ: GJUHA E URREJTJES, E FRIKSHME NË SHQIPËRI

Vidhnin në banesa duke përdorur çelësa të klonuar, vihet në pranga 1 person,nje tjeter në kërkim

Newsroom 10 |GJUHA E URREJTJES PËRDORET NGA POLITIKA, AMA TË KONTROLLOJË GJUHËN E URREJTJES

Newsroom 10 | HAZIZAJ: STEREOTIPET NXISIN GJUHËN E URREJTJES

Newsroom 10 | HAZIZAJ: GJUHA E URREJTJES LUFTOHET ME EDUKIM

Newsroom 10 | Gjuha e urrejtjes në media, si dhe kush e shpërndan?

Ndryshimet në PS/ Gjiknuri: S'është fundi, por fillimi i diçkaje të re.

Inceneratorët/ S’kam dhënë asnjë kontratë pa garë, ato janë publike!

Ndihet 'i shitur' nga Rama? Gjiknuri: Nuk ndjej braktisje, kam komunikim me të prej 20 vitesh

Klosi: Kemi primare reformimin e partisë, PS synon mandatin e katërt

U shkarkua si Sekretar i Përgjithshëm, Gjiknuri: PS edhe kur fiton, refekton!

Digjet shtëpia në Shkodër, në banesë ndodhej një i moshuar, përfundon në spital

Vazhdon përplasja në PD! Basha kërkon mbledhjen e Komisionit të Etikës për të, Bardhi: Shenjë humbje

Vrasja e Jetmirës/ Autori u dënua me 28 vite burg, nëna e viktimës: Duhet dënim përjetë!

Newsroom 9 | Kallanxhi: Threads? S`besoj se do zgjasë shumë

Newsroom 9 | Eksperti i IT: Mos merrni për bazë asgjë thuhet në rrjet

Newsroom 9 | Gazetarja: po ndodhin vrasje nga tik tok

Newsroom 9 | Eksperti i IT: Fake News dallohet vetëm po të jemi kritikë

Newsroom 9 | Kallanxhi: Shqiptarët besojnë gjithçka shohin në rrjet

Newsroom 9 | Eksperti i IT, Tomi Kallanxhi: Tik Tok ka "fake news" sepse s'ka censurë

Newsroom 9 | Gazetarja: Shqipëria do kohë të përshtatet me Tik Tok

Newsroom 9| Eksperti i IT: Çdo rrjet është i përkohshëm, duhet të kujdesemi për vlerat

A mund të mbyllet TikTok për Shqipërinë? Flet për Newsroom eksperi i IT

Fëmija mbyllet brenda në shtëpi, nëna e alarmuar njofton zjarrfikësit, NDËRHYRJA nga ballkoni